Σάββατο, 7 Ιουνίου 2014

ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ?

Ξέρεις ποιος είμαι εγώ?
BAΣΙΛΕΙΟΣ Ν. ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΣ
Skype:Sellas2004
Twitter: GreeceAthens2
Facebook: Vassilios Argy
mail :va,sellas@yahoo.gr
Ποιος είσαι ?
Τι νομίζεις ότι είσαι ?
Τίποτα δεν είσαι…
Ένας άνθρωπος είσαι, περαστικός από αυτό τον παράδεισο ή την κόλαση… Εδώ φίλε μου είναι ο παράδεισος και η κόλαση… Επιλέγεις τι θες να βιώσεις….  μπορεί και να  μην επιλέγεις καθώς το σύμπαν επέλεξε για σένα την κόλαση η τον παράδεισο… ΕΑΝ το σύμπαν σου έδωσε το δικαίωμα επιλογής, τότε είσαι απόλυτα υπεύθυνος για το τι τελικά  θα επιλέξεις…
Προσγειώσου φίλε  στην πραγματικότητα… Αποκαθηλώσου από τον θρόνο της έπαρσης του εγωκεντρισμού και του  ΕΓΩ….

Γίνε φίλε μου φιλικός με την ιδέα ότι όλοι είμαστε ψυχές  που επιζητούμε λύτρωση… μάθε τι πραγματικά σημαίνει  συλλογικότητα, τι σημαίνει εξωστρέφεια  και ανοιχτή αρχιτεκτονική και νιώσε αγάπη για την φύση  τον συνάνθρωπο  και την κοινωνία που είσαι ενταγμένος. Άνοιξε  φίλε την ψυχή  και την καρδιά και απέβαλε την μόλυνση που έχεις στο  μυαλό που σε οδηγεί σε σκέψεις που σε εγκλωβίζουν σε μονοπάτια υπερβατικά και νομίζεις ότι είσαι ο εκλεκτός, ο ενάρετος, ο υπεράνω των συνανθρώπων σου.  Δέξου ότι και οι άλλοι άνθρωποι έχουν δικαίωμα ενεργητικής  συμμετοχής στην κόλαση ή στον παράδεισο… Τα patterns που έκτισες χρόνια  και επηρεάζουν την αντιληπτικότητα σε οδηγούν σε λάθος λογικές ερμηνείες… είσαι λοιπόν ήσυχος στο υποσυνείδητο σου φίλε γιατί ΝΟΜΙΖΕΙΣ ότι είσαι σωστός….

Ξέρεις ποιος είμαι εγώ ?
Τίποτα δεν είσαι… ένας απλός άνθρωπος μια ψυχή στην κόλαση ή στον παράδεισο που υιοθετείς ως στάση ζωής απέναντι στον συνάνθρωπο σου..
Πραγματική γνώση είναι αυτή που σε κάνει να νιώθεις ότι δεν είσαι τίποτα παραπάνω τίποτα περισσότερο από το σύνολο, αλλά είσαι μέρος αυτού και η συμμετοχική σου δράση ( αρνητική, ουδέτερη, θετική), και ο βαθμός περιεκτικότητας αυτής της συμμετοχικής δράσης, καθορίζει την πραγματικότητα που βιώνεις φίλε….   
Ενδεχομένως να έχεις τον βαθμό ελευθερίας να μπορείς να χαράζεις μια διαχωριστική γραμμή ανάμεσα στον λόγο και στα γεγονότα που λαμβάνουν χώρα, στις σκέψεις και την πραγματικότητα.
Ωστόσο, θα πρέπει να έχεις αγαπητέ φίλε την δυνατότητα και την δύναμη να κατανοήσεις ότι αυτές οι διακρίσεις εισάγονται υποκειμενικά από εσένα και από εμένα στην προσπάθεια μας να κατανοήσουμε τον κόσμο μέσα στον οποίο ζούμε και ασφαλώς συμμετέχουμε σε κάποιο βαθμό ( Θετικό- Αρνητικό – Ουδέτερο = Βαθμός συμμετοχή από  -100 έως +100)
Η σκέψη μας φίλε, όπως ενδεχομένως να μπορείς να αντιληφθείς, τώρα ανήκει στο ίδιο  ΣΥΜΠΑΝ  για το οποίο σκεφτόμαστε
 
Επομένως φίλε μου η υποχρέωση να κατανοήσεις την πραγματικότητα  ( ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ) είναι πάρα πολύ πολύπλοκη σε αντιδιαστολή μα αυτό που θα κατανοούσες εάν ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ μπορούσαν να διαχωριστούν σε φροντισμένα στεγανά κουτιά  (ΟΠΩΣ ΣΤΗΝ ΦΥΣΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ). Αντιμετωπίζεις  φίλε μου την σκέψη ως τμήμα της πραγματικότητας αντί για ξεχωριστή κατηγορία με αποτέλεσμα να σου είναι αδύνατο να περιγράψεις μια κατάσταση για τον κόσμο στον οποίο συμμετέχεις χωρίς καμιά παραμόρφωση….
Ξέρεις ποιος είμαι εγώ?
Ποιος είσαι ?
Τι νομίζεις ότι είσαι ?
Τίποτα δεν είσαι…
Ένας απλός άνθρωπος είσαι, περαστικός όπως όλοι μας…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοσίευση σχολίου
- Παρακαλουμε αφηστε το σχολιο σας στα Ελληνικα και σε κοσμιο υφος.
Σχολια με greeklish και υβριστικου περιεχομενου θα διαγραφονται.
- H Ομαδα Διαχειρισης του Sella News Nemesis Blog δεν αντιπαρατιθεται και δεν συνδιαλεγεται με τους αναγνωστες στο πεδιο σχολιασμου,σχετικα με δημοσιευσεις και αρθρα(με μονη εξαιρεση διαδικαστικα-λειτουργικα θεματα του ιστολογιου).
- Οι αποψεις των αναγνωστων δεν αντιπροσωπευουν τις θεσεις του blog και αποτελουν αποκλειστικα προσωπικες τους τοποθετησεις

ΑΤΕΝΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΑΠΡΟΣΙΤΟ ...

Το παρακάτω γράμμα αναγνώστη του Liberal, το οποίο αναδημοσίευσε σήμερα , ταυτίζεται απόλυτα με όσα νιώθω, σκέφτομαι, προβληματίζουν και...