Δευτέρα, 9 Ιουνίου 2014

ΝΙΩΘΩ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ!!!

Είμαι κάτι περισσότερο από εσένα…  Ότι και να κάνεις εσύ δεν είσαι άξιος να το κάνεις γιατί εγώ είμαι κάτι περισσότερο από σένα…

Είμαι περισσότερο έξυπνος…

ΒΑΣΙΛΗΣ ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΣ
Είμαι περισσότερο πλούσιος…
Είμαι περισσότερος μορφωμένος…
Είμαι περισσότερο συμμετοχικός…
Είμαι περισσότερο πατριώτης…
Είμαι περισσότερο
Γενικά είμαι κάτι περισσότερο από εσένα και ότι κάνεις είναι άκυρο για τον απλούστατο λόγο δεν το έχω κάνει εγώ…
Φροντίζω να φτιάχνω τον δικό μου μικρόκοσμο να σε κρατώ στην απέξω για να είμαι κάτι περισσότερο από εσένα…
Φροντίζω να έχω φανατικούς φίλους για να σε κρατώ μακριά από το χώρο που  ορίζει την ιδιοτέλεια μου…
Φροντίζω να κατασκευάζω  συγκεκριμένη κουλτούρα με  κυρίαρχο χαρακτηριστικό την εσωστρέφεια στην δομή, έτσι ώστε να σε κρατώ μακριά …
Φροντίζω να είμαι στο προσκήνιο σε ότι αφορά τις δομές της κοινωνίας και να μην αφήνω κανέναν να διεκδικήσει τίποτα από αυτά, καθώς εγώ θέλω να τα μονοπωλώ όλα, ως σαν εκλεκτός, ενάρετος και άριστος… εσύ δεν είσαι πουθενά… φροντίζω να σε έχω στην απέξω…
Εσύ δεν είσαι πουθενά, γιατί απλά, εγώ είμαι περισσότερα σε όλα… Έτσι Νομίζω!!!

ΟΧΙ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ, ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ



….ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΦΡΟΝΤΙΣΕΙΣ ΔΥΟ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΟΝΟ… και σε αυτά δεν ΣΕ κάνουν περισσότερο από κανέναν..απλά πολύ λιγότερο!!!

Ότι τα πάντα σε αυτό τον κόσμο αλλάζουν και τώρα αλλάζουν και γρήγορα…. Τα τείχη του προστατευτισμού έπεσαν και μαζί έπεσε και ο δικό σους παρεμβατισμός…
Επομένως, από εδώ και πέρα δεν μπορεί να φροντίσεις σχεδόν για τίποτα… Το περιβάλλον αλλάζει και μαζί αναγκαστικά αλλάζεις και εσύ…
Δυστυχώς αλλάζεις καταυτόν τον τρόπο και όχι γιατί έχεις ΟΡΑΜΑ. Αυτή είναι η διαφορά και γι’ αυτό τον λόγο θα μείνεις στο παρασκήνιο…

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοσίευση σχολίου
- Παρακαλουμε αφηστε το σχολιο σας στα Ελληνικα και σε κοσμιο υφος.
Σχολια με greeklish και υβριστικου περιεχομενου θα διαγραφονται.
- H Ομαδα Διαχειρισης του Sella News Nemesis Blog δεν αντιπαρατιθεται και δεν συνδιαλεγεται με τους αναγνωστες στο πεδιο σχολιασμου,σχετικα με δημοσιευσεις και αρθρα(με μονη εξαιρεση διαδικαστικα-λειτουργικα θεματα του ιστολογιου).
- Οι αποψεις των αναγνωστων δεν αντιπροσωπευουν τις θεσεις του blog και αποτελουν αποκλειστικα προσωπικες τους τοποθετησεις

Ανέπνευσε ελεύθερος….

Vassilios N.  Argiropoulos Athens April , 2016 “…Θέλει δυνατή ψυχή να παραμείνεις   εκτός συμβιβασμών και να αντισταθείς τολμώντας ν...