Σάββατο 21 Ιουνίου 2014

ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟΣ - ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΥΓΙΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΔΩ!

Είναι πράγματι συναρπαστική εμπειρία όταν στην ζωή μας βρισκόμαστε μπροστά σε εκπλήξεις και μαθαίνουμε νέα πράγματα. Με αφορμή την συμμετοχή μου  στην εθελοντική προσπάθεια του Ομίλου Φίλων Αρκαδικού Ποταμού στην περιοχή του Σελλά, για την  διάνοιξη και καθαρισμό του παλιού νεράβλακου στο Νερόμυλο των Αργυραίων,  βρέθηκα για ακόμα μια φορά προ εκπλήξεως,  καθώς γνώρισμα απρόσμενα έναν συμπατριώτη μου από το Σελλά που πραγματικά δεν το είχα δει ποτέ στην ζωή μου, καθώς και αυτός και εγώ είχαμε φύγει από μικρά παιδιά και δεν είχε τύχει ποτέ να συναντηθούμε όταν επισκεπτόμαστε το Σελλά.

Ο λόγος για τον εξαίρετο και πλέον αγαπητό συμπατριώτη μου Νικόλα Αδαμόπουλο που συμμετείχε δυναμικά στην δημιουργία του νέου μονοπατιού,  παρέα με την σύζυγό που βοήθησε

ΝΙΚΟΛΑΣ ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟΣ

αποτελεσματικά στην υποστήριξη  και ετοιμασία των φαγητών για την ομάδα των εθελοντών. Ο Νικόλας μου θύμισε  και ανέσυρε από την παιδική μου μνήμη τον μπάρμπα Γρηγόρη τον πατέρα του. Ο Μπάρμπα Γρηγόρης υπήρξε αγαπητός φίλος του αείμνηστου δικού μου πατέρα, Νικόλα Αργυρόπουλο. Ενθυμούμαι πολλές σκηνές μεταξύ των δυο αείμνηστων φίλων  και μια από αυτές την εξιστόρησα και στον  Νικόλα την μέρα της συνάντηση μας στο πάρκο του Ομίλου φίλων Τριπυλιωτών Αρκαδικού Ποταμού στην περιοχή Σελλά. Συγκεκριμένα θυμάμαι ότι και οι δυο πατεράδες μας υπήρξαν λάτρεις του καλού κρασιού, όπως βέβαια όλοι τότε οι άντρες στο χωριό, καθώς κατείχαν την τέχνη παραγωγής κρασιού από τους αμπελώνες του Σελλά την εποχή εκείνη που είχαν την τιμητική του, αφού το Σελλά κατέγραφε χιλιάδων τόνων παραγωγής μούστου. Έτσι, όπου έβρισκαν ευκαιρία έπιναν τα σχετικά ποτηράκια τους. Κάθε πρωινό ο δικός μου πατέρας, περίμενε να περάσει  μπροστά από το σπίτι μας ( καθότι σπίτι είναι δίπλα στον κεντρικό δρόμο) ο μπάρμπα Γρηγόρης με το γαϊδουράκι και μερικές κατσίκες πηγαίνοντας στο κτήμα του στην περιοχή μάντρα.  Ωστόσο, μια μέρα έκανε λάθος και αντί να πάρει το μπουκάλι με το κρασί, πήρε το μπουκάλι με το ξύδι και ήπιαν μαζί δύο κούπες…. Ο μπάρμπα Γρηγόρης αναφώνησε ότι βρε Νίκο το κρασί σου είναι για λαψάνες…!!!!  Ο πατέρας μου τα έβαψε μαύρα όλη την μέρα καθώς ένιωσε προσβολή για την ποιότητα του κρασιού,  και δη δέχτηκε την σφοδρή κριτική από έναν συγχωριανό φίλο αλλά γερό ποτήρι και κατ' επέκταση ειδικό! Είναι αυτονόητο ότι και οι δυο δεν κατάλαβαν τίποτα για το ξύδι, παρά μόνο όταν το βράδυ τον ρώτησε η μητέρα μου για το τι του συμβαίνει, την ενημέρωση το λόγο. Η μητέρα μου εξετάζοντας τα μπουκάλια αντιλήφθηκε τότε το λάθος και τα πράγματα επανήλθαν την επόμενη μέρα στην κανονική διάσταση καθώς λύθηκε η "παρεξήγηση" μεταξύ των δύο φίλων, συνεχίζοντας το καθιερωμένο πρωινό κρασοπότι!!!
 
Μπορείτε να δείτε το παρακάτω βίντεο, πατώντας το Play, αλλά πρώτα να πατήσετε Pause στο LiveStream πάνω δεξιά του Blog,  με τίτλο ( ΧΡΗΣΙΜΑ ΝΕΑ ΤΡΙΦΥΛΙΑΣ  )

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοσίευση σχολίου
- Παρακαλουμε αφηστε το σχολιο σας στα Ελληνικα και σε κοσμιο υφος.
Σχολια με greeklish και υβριστικου περιεχομενου θα διαγραφονται.
- H Ομαδα Διαχειρισης του Sella News Nemesis Blog δεν αντιπαρατιθεται και δεν συνδιαλεγεται με τους αναγνωστες στο πεδιο σχολιασμου,σχετικα με δημοσιευσεις και αρθρα(με μονη εξαιρεση διαδικαστικα-λειτουργικα θεματα του ιστολογιου).
- Οι αποψεις των αναγνωστων δεν αντιπροσωπευουν τις θεσεις του blog και αποτελουν αποκλειστικα προσωπικες τους τοποθετησεις

H καλύτερη εκδίκηση είναι η λήθη.... Να πνίγεις έναν εχθρό στην σκόνη της μηδαμινότητάς του. ~~ Baltasar Gracian

  Τραγικό το χάσιμο χρόνου να μαλώνεις με έναν  ανόητο και φανατικό που δε νοιάζεται για την αλήθεια, αλλά μόνο για τη νίκη των πεποιθήσεω...